Oplossingen & Klachten
Mocht het voorkomen dat er een onvoorzien probleem is met uw product of een andere situatie waar u niet tevreden over bent? Aarzel dan niet en neem contact met ons op. Bij Used2cell zullen we ten alle tijde proberen om een gepaste oplossing te vinden zodat u zorgeloos gebruik kan blijven maken van onze producten.
Wij vragen u vriendelijk om uw klacht of suggestie via de e-mail/contactformulier/telefonisch aan ons door te geven.
Om u nog sneller van dienst te kunnen zijn kunnen we u soms vragen of een uitgebreide beschrijving van het probleem en/of een duidelijk foto’s van het product of de situatie. Wij zullen uw klacht altijd binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
We raden je altijd aan om klachten eerst bij Used2cell kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.